Â
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
CURAMORA BV
Haarboetiek.be
Dorpsplein 32
8570 Anzegem - BELGIË
0032 (0)499 73 44 98
[email protected]
Klantenservice:
Maandag tot donderdag: 10:00 – 18:00
Vrijdag : 12:00 - 19:00
Zaterdag: gesloten
Zondag: 10:00 – 15:00
Tel: +32 (0)499 73 44 98
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Zaterdag: gesloten
Zondag: 10:00 – 15:00
Tel: +32 (0)499 73 44 98
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.